Actualitat

Els alumnes d’Administració i Gestió han participat al taller “El teu estil, la teva marca”

El dimecres dia 29 d’abril els alumnes de segon curs de Gestió Administrativa i d’Administració i Finances van participar al taller «El teu estil, la teva marca».

L’alumnat va participar en una jornada pràctica centrada en l’autoconeixement, la comunicació i la preparació per al món professional, a través de dos conceptes clau: la marca personal i els estils de comportament.

Després d’una activitat conjunta per introduir els temes que es van treballar, els alumnes es van dividir en dos grups per realitzar els dos tallers.

Taller de Marca Personal amb Helena Pla: en aquest taller es va treballar la importància de conèixer i potenciar la pròpia marca personal. A través d’una dinàmica participativa, l’alumnat va reflexionar sobre com es comunica, quina imatge transmet i com pot posar en valor del seu talent i les seves fortaleses, aspectes clau per al seu futur.

Taller d’Estils de comportament i comunicació (Model DISC) amb Olga Marsó on, mitjançant una dinàmica pràctica, es va treballar els diferents estils de comportament i de comunicació a partir del model DISC. L’objectiu és ajudar l’alumnat a identificar diferents maneres de comunicar-se, entendre millor les relacions amb els altres i aprendre a adaptar la comunicació en diferents situacions, especialment en entorns professionals.

Al final de la jornada es va fer una sessió conjunta per compartir reflexions, aprenentatges i conclusions de les activitats realitzades.