El dijous 3 de març els alumnes de Grau Superior d’Administració i Finances de La Salle Manlleu varen viure l’experiència d’assistir a un Congrés, el 1r congrés “Empresa, màrqueting i comunicació” organitzat per la UVIC.
Les ponències van ser innovadores i molt interessants. Varen estar les següents:
Innovació en Màrqueting: Màrqueting 4.0 a càrrec de Oreste Attardi.
Innovació a l’Empresa: La Tokenització de tot via Blockchain: Una visió empresarial a càrrec d’Albert Armisen.
Innovació en Comunicació: Mesurant la influència a càrrec de Guillem Marca.
Els tallers o workshops:
Champion League: Simulació gestió d’una empresa comparant amb un equip de futbol.
Màrqueting d’experiències. La nova demanda.
Creativitat i aplicació del mètode de Design thinking per al disseny de solucions a mida.
Influencer targeting
L’experiència ha estat molt ben valorada pels alumnes participants. Van poder conèixer com funciona un Congrés a més a més de dur-se unes bones píndoles de coneixements sobre les noves tendències del màrqueting empresarial.